Chirurgia naczyniowa

W ramach poradni chirurgii naczyniowej zajmujemy się diagnostyką i leczeniem chorób naczyń krwionośnych. Jak wiadomo, dopływ wystarczającej ilości krwi jest bezwzględnym warunkiem zachowania życia i funkcji każdego narządu, stąd też niezwykle ważne jest, aby zapewnić naczyniom odpowiednią drożność. Zespól naszych chirurgów naczyniowych to samodzielni praktycy z wieloletnim doświadczeniem w tej dziedzinie.

Pacjenci borykający się z problemami schorzeń naczyniowych w gabinecie chirurgii naczyniowej otrzymują fachową pomoc, a także jeśli zaistnieje taka potrzeba przeprowadzana zostaje kwalifikacje do zabiegów operacyjnych.

Kwalifikacja pacjentów do zabiegu opiera się na badaniu przedmiotowym oraz badaniu USG metodą Dopplera, która pozwala na ocenę wydolności zastawek w ujściach żył odpiszczelowych.

Leczone choroby / schorzenia

• choroby tętnic (miażdżyca)
  • choroby żył (żylaki kończyn)
  • stopa cukrzycowa