Dermatologia

Dermatologia zajmuje się badaniem oraz opisem struktury i funkcji skóry, a także schorzeniami skóry i jej przydatków (włosów, paznokci) oraz niektórymi chorobami ogólnoustrojowymi, ujawniającymi się przede wszystkim na skórze (np. łagodne i złośliwe nowotwory jak czerniak złośliwy lub rumień guzowaty).

W ramach gabinetu dermatologicznego lekarz dermatolog udziela porad i konsultacji pacjentom ze schorzeniami dermatologicznymi różnej etiologii. Specjalizujemy się w kompleksowej diagnostyce oraz leczeniu alergicznych i infekcyjnych chorób skóry. Zajmujmy się leczeniem chorób o podłożu bakteryjnym, wirusowym oraz grzybiczym. Ponadto przeprowadzamy terapię w przypadku nadmiernego wypadania włosów oraz dermatoskopową diagnostykę zmian skórnych.

Pacjentom oferujemy również drobne zabiegi usunięcia zmian skórnych (włókniaków, brodawek) przy pomocy lasera, a także leczenie trądziku oraz blizn potrądzikowych. Ponadto specjalizujemy się w leczeniu grzybicy paznokcia.

Leczone choroby / schorzenia

• schorzenia dermatologiczne zarówno u osób dorosłych jak i dzieci
  • trądzik zwykły, różowaty
  • grzybice i inne chorób skóry