Dietetyka

W artClinique prowadzi pacjentów uczestniczących w naszym autorskim programie: "LINIA ZDROWEGO ŻYCIA" Wspiera ich w całym procesie odchudzania pomagając w odpowiedniej diagnozie żywieniowej, doborze odpowiedniej diety, stylu życia, które gwarantują najskuteczniejszą terapię. Zgodnie z powiedzeniem "jestem tym co jem" to, co jemy i jak jemy wpływa na całe nasze życie. W dzisiejszych czasach nie chodzi bowiem o to, by przetrwać - nie musimy już walczyć o każdy kęs - wręcz przeciwnie - jedzenia jest wokół bardzo dużo, a my powinniśmy umieć mądrze nim dysponować. Kluczowe jest nie tylko co jemy, ale i jak często jemy, jak dużo jemy i jak łączymy produkty ze sobą, by były nie tylko doskonale skomponowaną smakowo potrawą, ale także aby sprzyjały prawidłowemu funkcjonowaniu naszego organizmu.

Powszechnie wiadomo, że odpowiednio skomponowana dieta "leczy" lub wspomaga leczenie wielu chorób. Dlatego tak ważne jest by zrozumieć jak się odżywiać by wspierać samych siebie, zdrowie i siły witalne. To wcale nie jest trudne - ale warto dowiedzieć się i zrozumieć co jest najlepsze właśnie dla nas.

Kiedy dieta jest wskazana? Właściwie zawsze.
Dieta specjalistyczna powinna być dostosowana do dolegliwości lub problemu, który chcemy zlikwidować:

• nadwaga lub otyłość
  • choroby nowotworowe
  • choroby układu krążenia
  • choroby stawów i kości
  • choroby metaboliczne
  • cukrzyca

I wiele, wiele innych chorób dietozależnych. Taka dietę opracowuje się po szczegółowym wywiadzie z pacjentem często w konsultacji z dietetykiem, lekarzem gastrologiem, psychologiem czy fizjoterapeutą. Wtedy możemy znakomicie wspomagać proces leczenia i powrotu do zdrowia, dbając równocześnie o pięknie ciało.

Porada dietetyka z analizą składu ciała wraz ze wskazówkami dietetycznymi
150 PLN
Porada kontrola dietetyka
70 PLN
Plan żywieniowy (14. dniowy) dla osób odchudzających się
250 PLN
Dieta eliminacyjna - plan żywieniowy (14. dniowy)
300 PLN
Pomiar wagą TANITA
35 PLN

Cennik nie stanowi oferty handlowej wg art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego i jest publikowany tylko w celach informacyjnych. Podane ceny mogą ulec zmianie. Zastrzegamy sobie prawo do zmian. Ostateczna cena za wybraną usługę będzie ustalana w trakcie konsultacji kwalifikacyjnej przed zabiegiem.