mgr Dominika Grońska

gronska diabetolog

mgr Dominika Grońska – dietetyk kliniczny
Absolwentka studiów magisterskich na kierunku dietetyka na Wydziale Lekarskim Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz studiów magisterskich na Uniwersytecie Rolniczym im. Hugona Kołłątaja w Krakowie (Wydział Technologii Żywności). W trakcie studiów podyplomowych na kierunku psychoonkologia w praktyce klinicznej UJ CM. Uczestniczka kursu Leczenia Żywieniowego dla członków Zespołów Żywieniowych w Polskiej Szkole Żywienia Klinicznego i Metabolizmu POLSPEN. Certyfikowany specjalista ds. prowadzenia diety Crohn’s Disease Exclusion Diet (CDED). Uczestniczka czynna konferencji krajowych i zagranicznych. Członek Polskiego Towarzystwa Dietetyki, Polskiego Towarzystwa Żywienia Pozajelitowego, Dojelitowego i Metabolizmu (POLSPEN) oraz Polskiego Stowarzyszenia Dietetyków.

Na bieżąco pogłębia swoją wiedzę – uczestnicząc w kursach, szkoleniach, konferencjach naukowych czy warsztatach w zakresie holistycznego podejścia do zdrowia i wspomagania leczenia chorób dietozależnych. Specjalizuje się głównie w leczeniu żywieniowym, dietoterapii oraz probiotykoterapii w przebiegu:

• chorób nowotworowych,
  • przygotowuje do leczenia onkologicznego i zabiegów operacyjnych (prehabilitacja) oraz opracowuje plany żywieniowe po zabiegach operacyjnych,
  • chorób układu pokarmowego (eozynofilowe zapalenie przełyku, uchyłki przełyku, choroba wrzodowa żołądka i dwunastnicy, choroba refluksowa przełyku, zespół krótkiego jelita, biegunki infekcyjne, kamica żółciowa, zespół przerostu bakteryjnego/grzybiczego jelita cienkiego (SIBO i SIFO), zespół jelita nadwrażliwego (IBS), choroba Leśniowskiego-Crohna, wrzodziejące zapalenie jelita grubego, uchyłki jelita grubego),
  • chorób psychicznych i neurodegeneracyjnych (choroba Parkinsona, choroba Alzheimera, zespół lęku uogólnionego, depresja, schizofrenia, zaburzenia obsesyjno-kompulsywne, zaburzenia afektywne dwubiegunowe).

Wykształcenie:

2022 – Wydział Lekarski Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie – dietetyka (studia magisterskie)
2022 – Wydział Technologii Żywności Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie – dietetyka (studia magisterskie)

Specjalista dla:

• osób dorosłych

Nie przyjmuję dzieci oraz sportowców.

Przygotowanie do wizyty:

Przed pierwszą wizytą proszę o dokładne wypełnienie i przesłanie na adres: artclinique@artclinik.pl, najpóźniej do 2 dni przed planowaną konsultacją dietetyczną – wypełnionego wywiadu żywieniowo-zdrowotnego oraz dzienniczka żywieniowego.

Pliki do pobrania:

Konsultacja dietetyczna
200 PLN
Konsultacja dietetyczna – prehabilitacja (przygotowanie do zabiegu/leczenia onkologicznego)
200 PLN
Konsultacja bariatryczna (z zaświadczeniem)
250 PLN

Cennik nie stanowi oferty handlowej wg art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego i jest publikowany tylko w celach informacyjnych. Podane ceny mogą ulec zmianie. Zastrzegamy sobie prawo do zmian. Ostateczna cena za wybraną usługę będzie ustalana w trakcie konsultacji kwalifikacyjnej przed zabiegiem.